Uppdatering!

Nu var det ett tag sen jag skrev här. Så nu kommer en ganska stor djuruppdatering. Jag radar upp det som en lista så blir det lätt att läsa.
* Min Phelsuma klemmeri hittade jag ihjälklämd bakom bakrunden, inte alls kul. :(
* Jag har köpt tre nya ödlor, en L. williamsi och 1.1 P. turneri.
* Nu har fem Polypedates leucomystax gått upp på land och en till går upp vilken dag som helst.
* Båda pilgiftsynglen (Dendrobates tinctorius "regina") har fått fyra ben. De ser friska och fina ut.
* Igår hörde och såg jag mina azureus leka. Så nu hoppas jag på ägg.
* Min ena jungfrugecko har börjat "klicka" på kvällarna. Undrar varför?
* Jag var på reptilmässan den 9/5 med Kim. En otroligt rolig tillställning och jag fick med mig bl.a. växter hem.
* Jag har en till Leptopelis på gång. Ska byta den mot två Polypedates leucomystax.
* Paketet från Ben's Jungle kom här om dagen. Så jag får mina växter av Kim idag. Det blir fint.
* Sist men inte minst, idag kommer både Kim och Lars på besök. Trevligt, trevligt.

Ps. Jag älskar dig Frida. :) <3

Skål.

Kommentarer
Postat av: Frida

Ps: du är bäst <3 :)

2009-05-16 @ 17:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0