Urgh

Det blev två stycken R. amazonica "gul" i lördags. Plus 17 nya arter växter. Fin fint.

Igår insåg jag att jag inte hade tillräckligt med foderdjur hemma. Men som tur är så får jag en kultur flugor av Simon idag, jag får en massa bönvivlar och Johanna och jag köper antagligen en kultur flugor av DjurHobby. Då bör de klara sig ett tag. 

Jag lånade även en väldigt intressant bok idag, The treefrogs (Rhacophoridae) of west Africa, skriven av Arne Schiøtz. Släppt 1967. Det står bland annat om Leptopelis och Hyperliious. 

Jag kommer antagligen få två yngel av D. tinctorius "regina" också. Ska byta dem mot två kulturer gråsuggor. 

Sen ska jag hem till Fredrik någon dag och hjälpa till med hans terrarium. Jag skulle även få några små röda kackerlackor. Intressant. 

På fredag kommer min älskling och jag ska pussa en massa på henne. :)

Skål.

 

Kommentarer
Postat av: Frida

Sååå bra att det löste sig !

Nu kan dina små grodor bli runda och fina igen. 8)



Ja, vi ska pussas en massa. :) <3

2009-03-04 @ 16:53:20
URL: http://winterlong.blogg.se/
Postat av: Max

Ryska kackerlackor måhända?

Små snabba men rätt trevliga :)

2009-03-13 @ 23:38:15
URL: http://twitter.com/micromaxxx

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0