Uppdatering!

Nu var det ett tag sen jag skrev här på bloggen. Så det är väl dags. Vi börjar väl med att prata om djuren.
Imorgon hämtar jag upp en Lygodactylus williamsi, en juvenil, ca en månad gammal. Sen ska jag även hämta upp 4.2 Gromphadorhina portentosa plus några nymfer. Det blir fint. Igår upptäckte jag även en svamp i mitt terrarium. Väldigt häftig. 
   D. tinctorius ynglen växer väldigt bra och jag hoppas på dem väldigt mycket. De blir i sådana fall de första grodor jag har fött upp.
   På lovet får jag även hem 0.2 Lepidodactylus lugubris och tio yngel av Polypedates leucomystax.
Det var väl allt på terrariefronten.

Den 26/3 har jag och min sötnos varit tillsammans i ett helt år. Underbart. Och hon kommer hit på lovet och jag ska pussa på henne en massa. Jag älskar dig Frida. :)

Skål.

Svampen:
svamp

Kommentarer
Postat av: Frida

Åhh vad gullig svampen var! Haha. :'D

Ja underbart underbart underbart, jag älskar dig! <3

2009-03-20 @ 18:20:00
URL: http://winterlong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0