Djur

Det blev ingen williamsi, den dog igår kväll. Jävligt synd.
   Men det blev i alla fall några G. portentosa idag. Fin fint. Riktigt häftiga djur måste jag säga. Och antagligen är ena honan jag fick gravid. Kan det bli bättre?
   Jag upptäckte idag att mina azureusar har fettat på sig rejält. Riktiga små fetgrodor. Även det är bra.
   På lovet får jag två Lugubris och några grodyngel, som jag nämda i tidigare inlägg. Det stämmer fortfarande.

Så nu blir det till att bestämma vilken mässa man ska på i Maj. Malmö tropik VS Alba Norrköping Expo? Jag vet inte ännu.
Någon av dem blir det.
Jag ska söka efter följande på mässorna. Om ni har något till salu så kommentera.

Ödlor:
Phelsuma klemmeri
Lygodactylus williamsi
Lepidodactylus lugubris

Grodor:
Oophaga pumilio
Oophaga lehmanni
Oophaga histrionica
Ranitomeya reticulata
Ranitomeya lamasi "högland"
Ranitomeya imitator "intermedia"
Ranitomeya fantasticus
Agalychnis callidryas

Kryp:
Blaptica dubia
Syrsor
Vaxmott
Mjölmask

Foderinsekterna kommer antagligen finnas till salu. Men jag hoppas även någon ödla och någon groda finns till salu.

Skål.

Kommentarer
Postat av: Frida

Så bra att de små blåingarna har fettat på sig, så dem mår bra!



Ihih, Jag tillägg även att FÖRHOPPNINGSVIS får du dem på lovet. om jag lyckas hålla dem vid liv. xD

Men det gör jag nog. ;)



PUSSS<3

2009-03-21 @ 20:55:45
URL: http://winterlong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0