Nakenchock

Jag tycker det är skönt att vara naken. Det har jag kommit fram till efter att ha sovit naken i snart ett års tid. Det känns liksom väldigt fritt, man känner sig småfri. Det ända man har på sig är tygbanden från sommarens festivaler. Där bland annat Stefan Sundström och Nationalteatern sågs. Det var otroligt bra. Ja, ja. Så när man går upp helt naken mitt i natten för att pissa eller försäkra sig om att spisen är avstängd för tredje gången, då känner man sig lite smått fri där man står i mörkret och döljer könet med ena handen så inte grannarna ska se. Som sagt, jag gillar att vara naken. Hela den där materiella symboliken är lite läskig. Man är vad man äger. Äger du inget är du ingen. Stämmer inte det in i mångas resonemang? Jo, det gör det tyvärr. Men det är väl det som man får försöka ändra på. Ja, ja. Nog babblat. Nu ska jag ta mig en till kopp kaffe och fortsätta att lyssna på musik.

Skål.


Kommentarer
Postat av: Josie

Åh! Haha, jag kommer ihåg när vi knappt kände varandra då jag och Lollo traskade runt i Idealbyn och gick förbi ditt hus. Jag visste inte ens att du bodde där. Lyset var tänt, och där var en halvnaken Ludvig! NAKENCHOCK! Haha, jag minns bara att jag tyckte att det var pinsamt och ville gömma mig, så att du inte skulle tro att vi stod och tjuvkollade på dig! Haha!

Back in the days <3

2009-01-14 @ 19:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0