Fågelskådning och mer

Idag var det till att gå upp innan tuppen. Mitt i natten kan man kalla det, klockan 03.00 om jag ska vara exakt. Anledningen var att jag och Christoffer skulle fågelskåda. Så klockan 04.00 begav vi oss mot platsen och klockan 04.45 var vi framme. Sen var det bara att sätta sig och ta det lugnt. Det blev ju inte ljust för en klockan 05.30, cirka. Men vi satte oss i lugn och ro och drack kaffe och fascinerades av hur skogen kom till liv i samband med ljusets intåg. Vår packning beståd av två Nikon D40 med 70-300 objektiv, sex termosar kaffe och två kikare. Allt man behöver. Det ända jag ångrar är att jag inte satte på mig raggsockor. Men, men. Man kan inte tänka på allt.

tita

Sen har jag även pratat med min älskling, hon har plockat upp mina ödlor nu. Underbart.
Hon kommer även till mig imorgon och det är helt underbart. :)

Skål.

Kommentarer
Postat av: Frida

NEJ JAG KOMMER INTE IMORGON FÖR JAG ÄR HÄR NUUUW :D

OCH VI SKA SNART ÄTA PANNKAKOR :D PUSSS <3

2009-04-05 @ 19:31:37
URL: http://winterlong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0