090410

Lyssnar Splatterhouse och dricker kaffe, Skånerost. Det blev väldans starkt. Väntar desutom på att flickan min ska bli klar i duschen. Ja, ja. Tillbaka till det väsentliga.
Min sötnos överaskade mig och kom en dag tidigare än väntat, underbart. Och hon hade som sagt med sig alla mina djur.

Så ödlorna har kommit in i terrariumen och det är en väldans fart på dem. Roligt, roligt.
De tolv grodynglen bor i ett plastakvarium dekorerat med javamossa och eklöv. De har desutom en hemmabyggd syresten, gjord av en tvättsvamp.
Alla grodyngel växer fint. Och även alla grodor.

Jag hoppas desutom att jag får hem ett Exo terra, 30*30*45 på måndag. Då blir det till att bygga. Mys. :)

Skål.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0